Organisatie

Het hoogste orgaan van Bequick, de Algemene Ledenvergadering, kiest uit haar midden een bestuur. Dit bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en leden, die verantwoordelijk zijn voor de diverse commissies met de volgende activiteiten:


Technische commissie: organisatie van competities voor seniorleden en selectieteams, Open toernooi, trainingen en clubkampioenschappen.


Jeugdcommissie: (speciaal voor jeugd) organisatie van competities, Open jeugdtoernooi, clubkampioenschappen, spelregelmiddag, schooltennis, toss en jeugdfestiviteiten.

De activiteiten commissie houdt zich bezig met de organisatie van alle activiteiten voor volwassenen van Bequick. Een aantal voorbeelden zijn de feestavonden tijdens toernooien, de clubkampioenschappen, de Ladies Day, de bier en ballenavond en het oliebollentoernooi. Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe ideeën en commissieleden, dus schroom niet om ons een mailtje te sturen!

Barcommissie: de bar is in eigen beheer en deze commissie houdt zich bezig met de indeling van de bardiensten (verplicht voor alle seniorleden), het inkopen van de goederen en een gezellige aankleding van de Quick-Inn.

Onderhoudscommissie: houdt zich bezig met het onderhoud van banen en park. Het dagelijks onderhoud is uitbesteed.

Communicatiecommissie: verzorgt de elektronische communicatie, de artikelen in de krant en de e-mails naar de leden.